Skrnshn834 burada öncelikle anksiyeteyi tetikleyen nedenler üzerinde durulur.Terapi alma imkanı varsa mutlaka bir uzmanla görüşün.Değilse yine sizi kaygılandırıp paniğe neden olan etkenleri sizi anlayacak biriyle paylaşmanız öyle biri yoksa yazmak da işe yarayabilir.Gün içinde kısa açık hava yürüyüşleri,egzersizler stres seviyesini bir miktar düşürür.Anksiyete yaşam boyu sürebilen belli zamanlar alevlenen bir rahatsızlık maalesef.İlaç tedavisi zaten alıyormuşsunuz,yanında biraz çaba gösterip bu dönemi atlatmaya çalışmak gerekiyor.Zor biliyorum.Ben de bu hastalıkla tanışıp,psikoloji bölümü okumaya başladım.😅Son günlerde bana da uğramaya başladı tekrar,ilaç da kullanmıyorum bu tip yollarla atlatmaya çalışıyorum.Çok zorlanırsam terapi alacağım.