Merveyazici Arkadaşlar merhaba :( 33 haftalık gebeyim 2 gün önce doktora gittiğim de idrar yollarım da bol bakteri çıktı ve idrar kültürü de istedi onun sonucu bugün çıkacak eğer yüksek iltihap çıkarsa antibiyotiğe başlamalıyız yoksa erken Doğumu tetikler dedi yarın gideceğim doktora ama korkuyorum geri kalan herşey güzel nst iyi bebeğin gelişimi ve suyu da iyi bol su içtiğimi düşünüyordum:( bebeğime birsey olur mu korkuyorum rabbim kimseyi evladınla sınamasın
Beyzagzn Merveyazici bende de protein tek + cikti hastaneye yatirdilar 1 gun nstde aralikli sanci cikti cati muayenesi yaptilar 1.5 cm aciklik varmis simdi dinleniyorum 24 saatlik idrar toplandi 240 cikti 300 uzeri doguma aliniyormus
Merveyazici Beyzagzn ama benim Durumumla alakası yok sanırım bunun değil mi ? Bende sancı falan çıkmadı protein kaçağı da yok
Beyzagzn Merveyazici enfeksiyonda erken dogum riski oluyor sanirim ama korkma bebegin kilosu vs iyiyse haftanda uygunsa sorun olmaz stres yapma benimki senden kotuydu 2 hafta daha gider benim sanirim rahat ol