Nasirliiii Utkum Evet canim bende dusundum ben nasil gecerim die ucaga binince dedektor zararlimi die dusunuyorum rapor almaya gidince sorcam doktora
Nasirliiii Mrvmht123 20 kilo bagaj canim ama el bagaji 8 kilo dusundum yiyecek bi seyler gotururm ama 8 den falza eder onada para alirlarmi yani sonucta ucaga binene kadar yerm ben doktor ayran al dedi dusuk tansiyon var bende almalari hic iyi olmaz ama 😕
Mrvmht123 Nasirliiii yok yok el bagajını kontrol etmiyorlar bide orda da zaten veriyorlar kek veya tost şeklinde
Nasirliiii Mrvmht123 InsAllah canim Allah razi olsun hepimiz bebeyimizi saglikli kucagimiza alalim 🙏🙏
Nasirliiii Gulblt Evet canim bende tam 35 tamam olcak insAllah saglikli olsunlar da bebeklerimiz insAllah
Nasirliiii Aspenya44 Ya ne kadar dusuncesizler sadece bi gune ne ola bilirki bende ondan korkuyorum ama doktor bana 2 gun once gel dedi raporu yazib bi sonraki gun ucmak istiyorum zaten donunce bebek dogmus olcak hayirlisiyla bi gide bilsek
Candaan uzunkirpik1728 iyide canim xray kapılarından geçirmelerini istemiyorsan hamile olduğunu söylemek zorundasın ayrıca ona gore koltuk veriyorlar ben 14 haftalıkken bindim ikisindede cam kenarı vermediler ve kapıya yakın yer verdiler ayrıca su şişemi atıştırmaliklarımı da benle geçirdiler
uzunkirpik1728 Candaan ha bide öyle bir şey var yani (xray’e girmeyebiliyorsun istersen(tabi hamile olduğun için) ) peki sen hangi havaalanından bahsediyorsun? Teşekkür ederim bilgilerin için
Candaan uzunkirpik1728 canım bütün havalimanları aynı çünkü sisteme hamile olduğunun girişini yapıyolar izmir ve diyarbakır öyleydi benim