Gultenefe daha akşam bu yüzden acildeydim 35 3üm hafif sancı çıktı yatış yapalım serumla keselim dediler ama kabul etmedim.Doktor artarsa yada su gelmesi kanama olursa mutlaka gel dedi.Sizin haftanızda doğum belirtisi olabilir ama.En azından içiniz rahat etsin diye gidin derim yada evde sancınız için dakika tutun dinlenin artarsa geçmezse gidin.Sağlıkla gelsinler 🙏