Asime Sasahu ben 7 haftasinda gittim 140, dediler kalp atisir normal ama 14 haftasinda yine gel bebeyi bir kez daha kontrol edelim soylediler Allah bebeklerimizi korusun Amin 🙏🙏💕
Fonem34 Ben de 7+2 yim. Cuma günü doktora gidicem inşallah kalp atışlarını dinlemek için 🙏 benim sadece uyku isteğim çok fazla.
Kelebek36 Merhaba bayanlar bizde bugün 7+2yiz benim bulantılar çok fena ama halsizlik sanki bugün biraz yavasladı gibi