Burcuuuuuu canım bende 25 haftalık hamileyim 3 gündür kasık agrım vardı dünden beride sol bacagımın üstüne basamıyorum nerdeyse cıkmış gibi bende buraya yazmayı düşünüyordum dün doktora gittim erken dogum riskim var ama nstde sancı çıkmadı enfeksiyon varmış ondan olabilir bebekte poposu aşağıda baskı yapıyordur dedi ilaç verdi serum taktı ama eve geldikten sonra agrım dahada arttı kalçam çıkıyor gibi eğer geçmezse tekrar gideceğim sanada çok geçmiş olsun bence bir doktora görün bazen fıtık olabiliyormuş 😞