zlemYeilyeniceTop Bir kızım var adı duru. 2. Kız olursa defne,mira,derin hoşuma giden isimler Erkekte Deniz,Kemal ,Arhan var iki isim düşünüyoruz erkek olursa yardımlarınızı bekliyorum
Haticeyildiz zlemYeilyeniceTop kiz derin erkek kemal 😊 benim oglum olucak eger ikincisi kiz olursa duru koyucam cok seviyorum o ismi 😊
zanimo Benimde nasipse oğlum olacak ilk bebeğim ve 1bucuk ay kaldı hala isme karar veremedik aklımızda olan isimler Oğuzhan - Asil Efe - Kutay -Yusuf efe Bana da fikir verirseniz sevinirim 😍🙏🏻