elekarven_94 Meraba kızlar hamileyim ama eşim beni sürekli dövüyor çok yoruldum kimseye söyleyemiyorum bisey olcak diye çok korkuyom
Haribo42 elekarven_94 canim ne kdr rahat soyluyosun ayrilmayi dusunmuyosun :( cocuk isteyerekmi yaptin ? 😔
TugbaO7 elekarven_94 merhabalar kaç aylık evlisiniz neden dövüyor ki sormasi ayıptır.bebeginiz kaç aylık .şiddetin boyu ne derece
Acemiannes elekarven_94 canım allah yardımcın olsun annenlere git o evde durma derim neden dövüyor hamile kadını bebeğini düşün ona zarar verir öyle çekilmez şiddet altında çocuk nasıl buyutuceksin.
TugbaO7 Acemiannes ben öyle yaptım polise bı şikayet uzaklaştırma tutanağı kendi ailemin yanına gittim daha sonra geldi özür diledi kendi ailesi de geldi çok defa çocuğum için dedim yuva bozulmaz suanlik iyiyiz
TugbaO7 23Zumra aynen öyle benden gayrı çok mahkemesi olduğu için birde ben ekleyince korktular darp raporu da alınca 😊
Melike4242 Sana burdan kimse yardım edemez cnm. Ne durumdasın. Ne durumdasın bilmiyorum ama buraya yazana kadar polise girmeni tavsiye ederim.
Ssraa Melike4242 karşılıklı boks mu yapsınlar, o elini kaldırmaya çalışırsa daha fazla canı yanar kendini savunması daha doğru. Korkulacak bir durum yok Allahtan korkmayan insandan sen neden korkuyorsun?
TugbaO7 23Zumra aynen öyle .bı hafta oldu bende eşimin yanına geleli suanlik bir sıkıntımız yok uzaklaştırma kararı daha duruyor ama 😊
Melike4242 Ssraa anlasın o da karşındakine vurulmayacağım. Çok sinirlendim ya. Gerçekten sopayla dövesiö geldi
Nursemomm elekarven_94 böyle adamların yemeklerine zehir koymak lazım !!! Yazık ya kıyamam sana boşa girsin git ailenin yanına ver mahkemeye sürünsün