Belinya bebek yağı yerine mustela losyon kullanıyorum. Şampuan unibabyi sevdim. Bebek bezinde prima ile başladık dışına çıktı hep sonra evy baby kullandık güzeldi ama en son kampanyadan denemek için sleepy aldım çok memnun kaldım. Islak mendil e bebeğin markasını çok beğendim. Pişik sorunumuz olmadı ama her ihtimale karşı evde desitin ve sudokrem var. Ama asıl Hindistan cevizi yağını sürüyorum bir de kantaron yağı bulundurun derim. Çamaşır deterjanını da beyaz sabunu rendeleyip kendimiz yaptık. Hem ekonomik oldu hem organik. Dilerseniz yapımı Googleda aratıp bulabilirsiniz 😊😊 lekeler çıkmıyor makinede yıkayınca bunun için makineye atmadan önce elimde sudan geçiriyordum. Şimdi yine e bebekten aldığım baby and me leke çıkarıcıyı kullanıyorum