Fatdf Bende bu konuda yaptırıp yaptırmamak arasında çok gidip gelmiştim çok biliyorlarmış gibi her kafadan bir ses çıkıyordu bebeğe birşey olur diyenler gerek yok diyenler ama ben doktorumu dinleyerek dün yaptırdım ve hiçbirşey olmadı belki bulantı yapabilir dediler ama birşey olmadı. İçinizde kalmasın eğer doktorunuzda öneriyorsa önlem için yaptırabilirsiniz. Öncelikle gider gitmez kan alınıyor sonrasında 50 ya da 75 gr şekerli içecek veriliyor sprite gibi düşünün. Sonrasında 1 saat bekleyip tekrar kan alınıyor. Sonra tekrar 1 saat bekleyip tekrar alınıyor yanı toplamda 3 kez koldan kan alınıyor. 2 saat açlığıma bakıldı yani. Gece 12 den sonra hiçbirşey yeme demişlerdi bana sabah da erkenden girmiştik 8 gibi. Çok geç gittiğinde aç bekleniyor süre uzuyor ya tansiyonun felan düşmesin. Herkesin bünyesi farklı ama ben hassas olmama rağmen çok şükür herhangi birşey yaşamadım.