Denisss size yazdığım sizin de evet ben geçen hafta konuştum diye cevap verdiginiz mesaj aynen bu "canim sen kac haftaliksin ki ben gideli 1 ay oldu en fazla ve bana burada doğum yapilmiyor dedi doktor en fazla günde 1 ya da 2 kişi doğum yapabiliyor başka imkanimiz yok dedi bana yetişir mi doğumhane dedim sanmiyorum dedi ama açildiysa çok mutlu olurum sehir varken ozele gitmem yani🙄"
İnsanlari salak yerine koyup yanliş yönlendirip sonra da durduk yere burda tartişma ortami yaratmayin sizi ne etiketleyen oldu burda ne yalan çikaran sadece başka giden soranlar da var mi diye merak ettim istediğim gibi post açma özgürlüğüm var zaten de sizin yazdiginiz beni ilgilendiren bir konu olursa ozellikle teyit için post açarm bundan sonra o kesin.