kelebek12345 hayır canım benim yumurtam olduğu zaman gebe kalabildiğimi gördük en azından bayram sonu iğne ile yumurtaları büyütüp normal yolla gebelik sağlamak istiyoruz. Doktorum da gerek görmüyor tek sorunum klomenle falan istenilen boyuta gelmiyor yumurtam ama iğne ile güzel büyüyor