Turkan38 Kızlar 13 haftalik hamileyim disim cok agriyor cürügüm var kanal tedavisi gerekiyor kan cıviltıcı kullaniyorum dogal yollardan agrı ve apseyi gecirebilecegim önerileriniz varmı
Sirius Turkan38 ben dün çook çektim. Sadece Karanfil yağı rahatlattı. Doktora gidene kadar deneyebilirsin. Benimde daha 3.ayımda olduğu için bir şey yapmıyorlar
Ulvish Ben antibiotik almak zorunda kalmistim doktorum mecbur alman lazim daha uzun sure bu agrilarla dolasamazsin ve bebege zarari yok dedi!!
Turkan38 Ulvish sali gunüne randevu aldım canm ama igneden dolayi islem yapilamayacak bilmiyorum nolucak gözlerime vurdu sisti😶
Zeyneppp34 Bnde çok çektim dişimden şlk başlarda sarımsaktan fayda gördüm soyup ortadan ikiye bölüp tampon şeklinde ağıran yere uygulamıştım yarım saat içinde kesiyordu diş doktoruna gitmiştim ben şuan bişey yapamam demişti doğumdan sonra tedavi uygulayabileceğini söylemişti şuan 37 haftaya geldik çok şükür 🤗
Turkan38 Zeyneppp34 valla hamilelikten önce cüruktü yaptiriyim hamile kalmadan dedim bundan önce bir düsuk yaptim hemen tutarmi tutmaz die ihmal geldim 2 gundur ben burdayim demeye basladi😔
Sirius Turkan38 dün kendisine sordum cevap vermedi:) Eczacı arkadaşımın tavsiyesiyle yaptım. Ama sen mutlaka sor