Bitanem16 Ben n son 7 subatta adet oldm. 6 nisanda kan testi yaptırdım 10064.63 çıktı sonucm. Ultrasyonda keseyide gördük. Doktor kese 6 haftalık bebek ortalama 4 haftalık dedi. Fakat bizim kafamız karıştı. Hesap yapıyoruz 6 hafta önce biz ailemizde kaldık bi süre ve o süre içinde birliktelik yaşamadık. Ama 4 haftalık die hedapladığımzda birliktrlik olmuştu. 10 yıl snra hamile kaldım. İlk hamileliğim oyüzden bilmiyorm hiç bu konuları. Sizce kaç haftalığım
Askkokuluyavrum Bitanem16 canim sen son adet tarihine göre baz alacaksın senin hangi gün birlikte olduğun önemli değil doktorlar icin bu birlikteliğin ne zaman olduğu saptanamadigii icin son adet tarihi baz alınır sen doktorunu dinle
Menis21 Bitanem16 son adet tarihiniz 7 Şubat ise Sat a göre bugün 9 hafta 3 günlük gebesiniz...Hayırlısı olsun.
Melina77 Şöyle hamilelikler son adet tarihi baz alınarak hesaplanıyor. 40 hafta bu şekilde tamamlanıyor. Siz adet bitiminden bir iki hafta içinde hamile kalıyorsunuz ama gebeliğin bütümün de son adetinizin ilk gününden itibaren sayılıyor.