Nuribasak kaç haftalıksınız?benim de geçen haftalar hafif baş ağrım oldu ve çok halsizdim şimdilerde yok. Karnım aşağıya inmiş. Hafif mide bulantıları ,reflü var . Normalde idrar sıkışmasından wc ye çıkardım şimdilerdeyse gaz sancısı ve ishalden gidiyorum . Bir de bebek hareket ettikçe açılmanın ağrısı mıdır ne baskın bir ağrı hissediyorum kanala doğru .bebek hareketleri de azaldı.vajinal akıntım normaldeki gibi . Ama bugün şeffaf jel şeklinde akıntım da olmaya başladı. Suyun gelmesi kendini belli eder . Gerçekten su gibi şeffaf mış ve jelimsi değilmiş . Şeffaf ya da sarı renk olabilirmiş . Bir de geldi mi artık durmuyormuş zaten iç çamaşır hep su gibi ıslak oluyormuş. Bazılarında sızıntı şeklinde bazılarında bardaktan boşalırcasına akıyor