Cnntugur Kızlar 39. Haftamdayım karnıma sancı giriyor birley sıkıp sıkıp gidiyor organlarımı yalancı sancı bu mu? Doğum sancısı sırtta olur diye biliyorum
Smiley87 Cnntugur dakika tut canım başka türlü anlaşılmaz , düzenli bir şekilde sıklaşıyorsa Doğum sancısıdır , bir de yalancı sancı duş alıp dinlenince geçer Doğum sancısı geçemez , Allah yardımcın olsun
Selvis Cnntugur benim yalancı sancılarım hafif adet ağrısı şeklindeydi. Doktoruma bahsettiğimde doğum sancıların gelince anlıcaksın hiç merak etme dedi. Öyle de oldu 😄 yalancılarım kasıklarıma giriyordu uzun sürüyordu aynı adet tarzı. Gerçek olansa belimde sancı şeklinde oldu. Şiddeti az süresi kısa ve düzendizdi. 40 dk 10 dk 20 dk gibi düzensiz aralıklarla geldi sonra hem şiddetlendi hem süresi kısaldı. 3 hafta oldu doğum yapalı. Sağ salim kavuşman dileğimle😊
Selvis Cnntugur sol tarafa yatıp dinlenince yalancı sancı oluyormuş. Sancı gelip çıktıktan sonra diğer sancı arasındaki süreyi tut. Ancak süreden anlarsın. Çünkü açılmam çok ilerleyene kadar çok şiddetli olmadı benim .5 dk bir w düşünce şiddeti canımı yaktı
Cnntugur Anm sık sık gelmiyor ama gece de oldu şuanda olmaya devam ediyor 15 dk diyebilirim aralıklarla, ama nişan su ya da sırt ağrım hiç yok henüz ve hiç hiç hiç şuan doğurmak istemiyorum çok korkuyorum
Anm Cnntugur uzandgnda geciyorsa ve böyleysen yazdgn gibi bence dogum degil ama yine en iyisini dr bilir ara söyle istersen hemde için rahat eder. korkmanadan gerek yok zoru bebek çıkana kadar sonra sanki ben dogurmamışm diyor insan😄
Cnntugur Smiley87 yalnızım şuan duş almaktan bile korkuyorum ya bişey olursa banyoda kalırsam diye, uzandığımda geçio
SevgibiR Cnntugur yok kalmazsin banyoda baya vurur geçer gerçek ağrı anlarsın bnde iki üç kez yalnciyi gerçek sanıp gittim 😬 gerçek olan daha farklı cidden şiddetli gibi geçmiyor devam ediyor artarak
Cnntugur Selvis işte bu adet sancısına benzemiyor afedersiniz sanki cırcır sancısı gibi ama cırcır da değilim karnım kasılıyor ve geçiyor
Cnntugur Selvis o kadar çok korkuyorum ki süreyi tutup düzenli geldiğini görsem panik olacağım dr bana taş attıysan doğum yaparsın demişti o biraz içimi rahatlatıyor 3 tane taş attım ameliyat kabul etmedim böbrek sancısı gibi bekliyorum doğumu da ki o da çok kötüydü çok çekmiştim
Sirrlfehva Cnntugur gerçek doğum sancısı dinlenince hareket edince geçmezmiş bende bekliyorum artık yavaştan ama henüz yalancılar haricinde sancım olmadı