Duygu85 Selam Arkadaşlar dün doktordaydık 16. Haftaya girdik bugün önümüzdeki ayda inşallah renkli ultrason var cinsiyette o güne kaldı göstermiyor kendini zaten erkek olabilirlerde kaldık 👦🏻 Özelde size ne kadar fiyat verildi ultasonda SSK lı olarak ?
PrensesimDoga Duygu85 renkli ultrason dediğiniz detaylı ultrason mu? Ben ankarada 2 kere yaptırdım biri 650 biri 500 tl idi. Bebeğimin damarında sorun çıkınca emin olmak adına iki kere baktırdım.
Zmrtbdk Duygu85 Duygu85 Ben İzmir Egepol de yaklaşık 200 lira gibi bir şey verdim canım.Bizim de cinsiyet o gün kesinleşti.😁 Erkek olabilir kız olabilir diye oynattı bizimki de o güne dek.Kızım olacakmış.
lilamom Duygu85 ozel bir hastanede radyoloji uzmani yapiyordu 175 bir klinikte gene radyoloji uzmani 200 ozel muaynhsni olan perinatolig 250 dedi perinatologa gidicem ben tabiki
Duygu85 PrensesimDoga evet canım detaylı ultrason banada 400 tl denildi normal ozaman o fiyatlar oluyor demekki
Duygu85 Zmrtbdk evet bizede doktorum 2 kere erkek olabilir dedi bir kere sanki kız dedi 😀 sağlık olsun bir oğlum var 8 yaşında kardeş çok istedi kız erkek farketmez canları sağolsun
PrensesimDoga Duygu85 hangi şehirdesiniz bilemiyorum ama bence normal ama ankara da iseniz kesinlikle Eyüp Ekici’ye gidin derim.
Zmrtbdk Duygu85 önce iki farklı doktor erkek deyince biz baya emin olmuştuk ama 14. haftalardı henüz.Sonradan sanki kız gibi ama tam göstermiyorlar başladı.😁 Kimse erken haftalardaki yorumlara aldanmamalı.İlk erkek diyenlerden biri de perinatologdu ve ultrason cihazı da ileri teknolojiydi üstelik.Tabii sağlıklı olsun ikisi de yok bizde zaten ne dese sevinecektik.
Duygu85 PrensesimDoga istanbuldayım doktorumdan çok memnunum ama 400 olunca biraz fazla geldi ama olsun sağlık olsun kendi doktorum baksın isterim en baştan beri onunlayız ilk hamileliğimdede doktorumuz oydu
PrensesimDoga Duygu85 anladım renkli ultrason bizde hep farklı dr lar baktı radyoloji uzmanı olmadı gerekiyor dediler o yüzden bilemiyorum. Rabbbim sağlıklı güzel haberler almanızı nasip etsin 🙏🏻
Zeynka babyUras_ Perinatolog mu bakıyor Hospitaltürkte? Bu hastanenin doğum fiyatları hakkında bilginiz var mı bir de? 😊
aaslii34 babyUras_ canım bende oraya gidiyorum. Ama bana fazla geldi acaba dışarda mı yaptırsam dedim. Sen nasıl memnun kaldın mı?
honey Denizanne normalde kontrollerime oraya gidiyorum, detaylı içinde ordan randevu aldım ama bir iki kötü yorum görünce başka yere aldım randevu, nasıldı, siz memnun kaldınız mı ?
babyUras_ Zeynka dogum fiyatları konusunda bilgim yok ben detaylı ultrason için gitmiştim sadece. Perinatolog degil bildigim kadarıyla ama cok ilgili bi doktordu rabia hanım diye birisi ☺️ Radyoloji doktoruydu galiba
honey Zeynka radyolog bakıyormuş ama kadını öve öve bitiremiyorlar, bende oraya aldım randevumu burdaki yorumların üstüne :)