Merhaba kızlar 33 haftalık hamileyim dün doktora kontrole gittim doktor suyun çok az bu su bebegi 1 ay götürmez dedi nst’ye bagladı çatı muayenesi yaptı bir sorun çıkmadı ama suyumun çok az oldugunu söyledi böyle olup normal dogum yapan varmı korkulacak bişey varmı kötü bişey olacak diye çok korkuyorum yarın tekrar gidecem suyuma bakması için lütfen dua edin 😣