denizoktay Gull9186 ben çok istiyordum ama kuzenim birkaç ay önce doğum yaptı o gereksiz dedi bana.reflü yatağı var zaten puseti de olacak gerek yok diye Vazgeçtim
Popmum Gull9186 ben aldım ama reflü yataklı şekilde aldım ana kucağı da aldım. Babynesti yatağı dışında yatırmam gerekirse diye kullanacağım. Bana faydalı geldi çünkü kullanan arkadaşım çok memnun
Betus06 DuyguDuman canım diktir alma çok pahalı gereksiz paralar dönüyor, YouTube de nasıl kalış çıkarılacağı yazıyor ordan kalıbını çıkar git terziye diktir
Ssraa Bana da gereksiz geliyor. O bebek sonuç olarak altına bi battaniye serilerek kanepede minderde yatakta vs her yerde yatabilir. İlle alınması gerek diye bir şey yok bence. Biraz lükse giriyor☺️
Saratln Gull9186 ben ilk hafta kaynanamgilde olacağım için alıyorum canım. Evimdede gündüz uykularını ilk zamanlar benim yanımda uyusun diye kullanırım galiba.. hepsiburadada emzirme yastığı ile birlikte var
Gull9186 Sevdaninmucizesi ya süper fiyatı Güle güle kullansın bebeğiniz benim elimden öyle şeyler gelmiyor maalesef 🤦🏻♀️
Sibel92 Mervisss Bende o sayfadan sipariş vericem daha öncede teyzem almıştı güzel gelmişti onun https://instagram.com/agi_hobi_evii?utm_source=ig_profile_share&igshid=14f9mn1vdelr8
Depresif_polyanna Ben aldım valla gerekli yada gereksiz özendim ilk bebek diye. Trendbaby sitesinden alabilirsiniz alacak olanlar. 100 tl ye aldım çocuğumdan değerli değil ya 😁 içine penye battaniye örterim etkilenmez yaz bebeği de olsa daha küçük olacağından üşür onlar biz gibi değiller
aarzucaa Hiç almak istediğim bişey değildi, hediye olarak geldi 😒😒 çıkarıpta kullanmayı düşünmüyorum.