Gull9186 ben gerekli görüyorum , bebeğimi Yanımda yatırmak icin ve eğer ayağımda sallayacak olursam onun içinde sallarım diye aldım , hatta bir tane de yuvarlak babynest aldım o biraz daha büyük , Bebek büyüyünce kenarları açılıp yer yatağı oluyor , cok hoşuma gitti benim ablamın 2 ve 4 yaşlarında bebeği var hep yer minderinde yatırıyor daha rahat uyuyorlar