Gzmm Selam kızlar canım o kadar sıkkınki bu hafta bu hafta bebeğimi neredeyse hiç hissetmedim diyebilirim , yapmadığım şey kalmadı tekmelemesi için ama yok yook.geçtiğimiz hafta yerinde durmayan oğlumdan bu hafta tık yok .Allahtan yarın doktor randevumuz var kafayı yemek üzereyim ..İnsanın aklıma binbir türlü sey geliyor .Bu arada 31.haftamdayım
nesildidemtopuz Gzmm o haftalarda bıraz daha yavaslıyor canım hareketlerı kendını yorma bol bol dınlen o zaman hareket eder bende yasadım aynı endıseyı
Gzmm Yasemincifci kaç gündür ha haraket ettik ha edicek bugünde bekliyim diye diye gitmedm cnm neyseki yarn doktora gidicem .Ya hiç hissetmedm desem yeridir nebiliym bu haftalardaki bi bebek için bukadar hareketszlık normal degil gibi
Gzmm nesildidemtopuz inşallah dediğin gibidir canım ya.inan bu hafta hiç öyle yorucu bişey filanda yapmadım o yüzden bu sessizliğine anlam veremiyorum ya zaten
Yasemincifci Gzmm yani normal değil cnm inş bişey yoktur sen hissetmemişsindr yada yeri daraldıya az az harwket ediyodur