Onekim hmm bnm birinci kızımda gece 4 de belden sanki bıçak saplanır gibi ani bi şekilde ağrı girdi sonra bir saat ara ile belden gelip alt tarafa kasıklara doğru iniyodu sonra saat 7 ye doğru ağrı şiddetlenip hastaneye gittim doğum başlamıştı saat öğle 2 yi 10 geçe kızımı almıştım kucağıma yani ağrı o kdr oluyo ki senin dediğin aralıkta giriyosa seni yürütmez bile çünkü beni eşim taşıdı arabaya fln