Cimbom
Kizlar 35+6 haftalik hamileyim perşembe kontrole gittim 1 aya yakındır Nst ye giriyorum perşembe tekrar girdiğimde herşey güzel çıktı doktora sordum sancin yok dedi. Suyun güzel bebeğin sağlıklı dedi. Doğacak demedi artık istediği zaman doğabilir dedi. Gelecek cuma tekrar çağırdı kontrole çatı muanesini ne zaman yapacağını sordum gelecek cuma geldiğinde değil diğer geldiğinde yapalım dedi. Normalde her ay kuaför e gidiyorum ama hamileligimin başında çok aşırı bulantilar yaşadım şu son dönemlerde de ağrılar yaşıyorum. 9 aydır tüm vücudumun kişisel bakımını jilet le yapıyorum. Ama doğum yaklaştığı için kuaför e gidecem tekrar. Sizde kaçıncı haftada gitmeliyim ilk gebeligim. Doktor istediği zaman doğabilir diyince beni korku bastı heran birşey olabilir mi diye. Ama düşünüyorum şimdiden gitsem çatı muanesine kadar uzarmi diye. Napicamı bilemedim napmak lazım sizce ???