Nalanktl ben ne zaman saglık ocagına gitsem bole seyle karsilasıyorum. 20 li haftalarda da beni konusturarak tansıyonumu olctu hıc dinlenmeden geldıgım gıbı tansıyonum cıktı 16 ya 9 ve hep normal seyrinde giden bı tansıyonum vardı.. Hemen baska bı hastaneye yonlendırdı ler tatanoz asımı yapmadılar.. 24 saat boyunca kolumda holter takılı kaldı ve hiç yoktan 300 lira odeme yaptım.. Sonuc yine hersey normal cıktı