Mucizeee
Sancısıydı sunuydu bunuydu dıye ugrasmak istemiyorlar kesip alıyorlar kolaylarına geliyo cunku kesıyo cocugu alıyo kendı dıkmiyo bile gelsin sıradaki sezeryan onlara kolay insanlar normal yapıp aynı gun ayaga kalkıyo annemden biliyorum sezeryan yaptı he 1 ay koltukta oturur vazıyette uyudu bastonla dolastı ne cektı işin bile olsa vicdan merhamet gerekiyo bence acıbademde ki mustafa taşı takip ediyorum nasıl bir ilgi pazar demiyo saat 4 demiyo 5 demiyo doğumuna gıdıyo adam hayranlıkla izliyorum benim doktorumda kasap gıbı hiç istemiyorum ama eşimi ikna edemiyorum 😏