Melikedmrclr ben ilk bebeğimde başından sonuna dek Hüma da Gönül Erkan’a gittim kendisinden çok memnunum Allah razı olsun normal Doğum odaklı bi doktor 42. Hafta bitene dek bekleyebiliriz demişti, sakin herşeyi akışına bırakıyor o yönünü çok beğeniyorum.Dişinde apse olmasına rağmen yüzünün şişiyle doğumumu yaptırmıştı. Bu bebeğimde şehir hastanesine gidiyorum burda da çok iyi doktorlar var sadece Doğuma kadar ve Doğum sonrası muayene ediyorlar Doğuma girmiyorlar yani, tercihim bayan olduğu içim Havva Can Özdemir ve ya Hatice Durmuş tan randevu alarak gidiyorum ikisi de çok iyi doktorlar.