maviceselcan Merhaba kızlar. Daha önce 4 aylıkken doktorum hastaneden ayrıldı ve mecburen yeni bi doktor arayışına girdim. Tam buldum çok iyi bi doktor bu derken doktorum geceye geçti ve ayda sadece 4 gün oluyor hastanede. Ama benim kasılmalarımdan dolayı erken doğum riskim var. Napıcam bilmiyorum. Çamlıca Medipol e gidiyorum. Son anda hastane de değiştirmek istemiyorum. Napıcam bilmiyorum 😞
GamzeLmira maviceselcan Canım üzülme iyi doktorlar var o hastanede. Ben Elif hanıma gidiyorum çokta memnunum.
maviceselcan Tiredmother ekstra ücretle geliyor eğer İstanbul da olursa. Ama acil bişey olsa napıcam bilmiyorum 😞
maviceselcan adyali34 Latife Aslı Cilli. Çok sevmiştim ama artık gece nöbetçi doktoru oldu. Ayda 4 gün anca oluyor. Diğer günler gece ve gündüz yok.
maviceselcan adyali34 Latife Aslı Cilli. Çok sevmiştim ama artık gece nöbetçi doktoru oldu. Ayda 4 gün anca oluyor. Diğer günler gece ve gündüz
adyali34 maviceselcan latife hanima bende bir gun acilde denk gelmistim tatli biri dediginiz gibi ama sorsaydiniz doguma cagirinca geliyor olmasi lazim..
maviceselcan adyali34 normal şartlarda geliyor ama benim kızım biraz aceleci. Erken doğum riskim var. Aslı Hanım şehir dışındayken denk gelebilir😞
FnurGokcan maviceselcan Sedef Hanım randevulu veya gece acilde sürekli olarak bekletiyor, geçen gün randevulu olarak 1 saat bekledim ve resmen lanet ettim
Aycha FnurGokcan Merhaba, Her gittiğinizde mi çok bekliyorsunuz yoksa bu sefer mi böyle oldu? Bekleme nedeniniz doğum, ameliyat mı yoksa bazı hastalara daha mı çok zaman ayırıyor, acaba?
maviceselcan FnurGokcan çok yoğun galiba. Zor randevu buldum. Hep doluydu. Galiba o yüzden çok bekletiyor