[silindi] Kızlar 32+5 olduk bugün midem aşırı yanıyor kaynıyor sanki içim ne yapmam lazım bilgisi olan var mı ? 😔
Slngkhn18 [silindi] benimde çok yanıyo canım Allahtan artık sona geldim salı günü doğuma giriyorum gaviscon şurup iç iyi geliyor ben 2 günde 1 şişe şurup içtim valla hamilelikte en çok mide yanması mahvetti beni de
Ygmrkspgl [silindi] gaviscon surunu dilediğin kadar içebilirsin hiçbir zararı yok canım ben bi süre sonra kafama dikmeye başlamıştım çoook yanıyodu içim allah kurtarsın inşallah vaktinde sağlıkla gelsin bebeğin :))
[silindi] Slngkhn18 ya ben ilk kez bu kadar kötü oldum. İçtim bugun ondan ama bi zararı olur diye bidaha içmedim içsem mi bi kaşık daha. ? Hayırlı olsun bu arada😍
Slngkhn18 [silindi] teşekkür ederim valla ben doktoruma sordum bir şişe bile içebilirsin zararı yok dedi çnkü çok kötü birşeymiş mide yanması asit gibi
Meldaa55 [silindi] gunde sabah ogle aksam 2 olcek icebiliyorsun benim de o iyi geliyor sadece alev alev midem
Pnrvlkn [silindi] bana gavisconu günde 3 kere yemekten sonra önerdiler bazen 4 kerede içtiğim oluyor dün dondurma yedim sanki iyi geldi sadec soda iyi geliyor
[silindi] Slngkhn18 ya benim midem sıkıntılıydı zaten ama bu zamana kadar çok şükür bişey olmadı ama bugun çok kötüyüm. Ben bi kere daha içiyim madem 🌸🙏🏻 Çok teşekkür ederim ya 🙏🏻🙏🏻
[silindi] Ygmrkspgl allah razı olsun❤️ Korkuyo insan işte bişe olurmu düşüncesiyle 😍😍 ama cok teşekkür ederim gerçekten 🙏🏻🙏🏻🙏🏻❤️🎀
Yveannesi [silindi] benim doktorum pulcet vermişti çok kısa sürede etkisini gördüm sizde isteyip deneyin isterseniz
MuhammedTalha03 [silindi] çiğ nohut yutabililirsin 1 2 tane mide asitini emdigi için yanmayi kesiyor cok zor durumda kalirsan o zaman içersin şurubu. Da
Annee02 [silindi] geceleri uyuyamıyordum canım o kadar kötüydüm gavisvon birebir doktorum rahatlıkla kullanabilirsin dedi danış doktoruna kullan
Meryemkepil [silindi] soğuk süt çok iyi geliyor onun dışında ne yediğinizde yaktığını bulun ben hamur işi ve hoşaf içince olduğunu çözdüm o yüzden çok çok sıkıntı olmamaya başladı