Dmtmtldg Binlerce şükür rabbim sağ salim kucagımıza almayı nasip etti Allahım herkeze bu duyguyu yaşamayı nasip etsin diyerek başlamak istiyorum Yeni evliydim hamile kaldıgımı ögrendiğimde 1 aylık evliydim ilk duyduğumda çok tuhaf olmuştum nasıl olur diye o kadar tedirgindim ki ama iyiki iyiki sen benim canıma can oldun güzel kızım... Biz ilk günden beri biliyorduk sezeryan olacağını o yüzden hiç normal doğum düşünmedik. 37.haftaya kadar birsürü ağrı çektik ama her seferinde buna çok şükür dedim çünkü biliyordum evlat farklı birşeydi ve kızımı kucağıma aldıgımda bütün ağrılarım bitecekti. 37. haftada doktorumuza kontrole gittik herşeyim yolunda ilerlediğini hiçbir sıkıntı olmadığını söledi ve nisan 15 te sezeryan olacaktım.Gün bile alınmıştı artık herşey belliydi belli olmayan tek şey kızımın birazcık erken gelmek isteyeceği idi nerden bilebilirdimki 10 gecesi 4.30 kadar belimde ve kadınlarımda ağrı hissettim hastaneye gitmek istemedim öylece uyumuşum eşimi işe göndermek için 11 sabahı 8.30 kalktım kızım kıpır kıpırdı ama belimde dinmeyen bir acı vardı eşim doktorumu arayıp sormamı söledi ilkkez orda kesin inanmıştım kızım geliyordu dünyaya yuvamıza evimize prensesler gibi olacağından hiç şüpem yoktu ama korku alıp başını gitmişti içimde herşey geçiyordu aklımdan tabi o arada doktorumu aradım durumu anlattım ben kızımızın erken geleceğini biliyordum gel yatışını yapalım alalım kızımızı dedi ve ben daha bir tuhaf oldum telefonu kapattım ve kızımız geliyor diyebildim eşime kızım mavi'm balyumagım mercimegim dünyaya gelecekti güzelce hazırlanıp gittik hastaneye ögle arası doktorum ameliyata aldı beni (orda iyiki bu doktor dedim özellikle belirtmek istiyorum mükemmel bir ekip mükemmel bir sezeryan hikayesi var aslında birgün size onuda yazacagım) mavim tam 11/04/2019 saat 12:50 de2900 gr 49 cm geldi ve şuan mışıl mışıl uyuyor iyiki hayatımıza ilk aydan girdin artık biz 3 kişiyiz
Guzellik Dmtmtldg ilk gündem sezeryan nerden biliyordunuz özel mi yoksa devlet mi ? Gozunuz aydın bu arada :)