Aylingizem Arkadaşlar merhaba iyi geceler öncelikle.. benim iki hafta önce aşırı bulantılarım oldu kesinlikle hiç bir şey yiyip içemedim sonrasında halsiz düştüm haliyle hep yatıyorum sürekli.. serum taktılar yine de iyi gelmedi neyse bir hafta sonra bulantı yerini ağrıya bıraktı biraz günde bir öğün çok azıcık bir şeyler yemeye başladım şu anda aşırı mide ağrısı çekiyorum yesem de yemesem de midem ağrıyor çok kötü durumdayım siz böyle bir durum yaşadınız mı acaba.. afedersiniz ishal de var Pazartesi doktoruma gideceğim inşallah bu hafta ayağa kalkamadım hiç sadece acile gidip serum taktırabildim..
FSCMK Aylingizem benim de mide ağrısı sorunum var canım yesemde yemsemde ağrıyırdu ama çok hafif şeyler yedim ağrıdığı zaman muz elma portakal çeviz fındık süt gibi şeyler yedim sonra yemek yedim
Ezgib Aylingizem geçmiş olsun miğde agriniz cok ise doktorunuza danışarak tahin veya tahin helvası yiyebilirsiniz bana çok iyi gelmişti
Ezgib Aylingizem birde Ağrı çok olduğu zaman sırtınızı ovsunlar tabi bunuda doktora danışın bi sakincasi yoksa migdedeki gazin yaptığı agriyi cok iyi biliyorum öyle ovarken ovarken afedersiniz agizdan gaz cikinca rahatlardim ben
Aylingizem FSCMK bende her şeyde ağrıyor sürekli geçmeyen bir ağrı uykumdan bile uyandırıyor artık bu durum beni..
Depresif_polyanna Aylingizem bende o haftalarda bulanti kusma vardı o da serumla dahi geçmedi. Çok iyi beslenemediginden miden boş kalıp asit ürettiği için de ağrı yapabilir. Doktoruna danışman en doğrusu