Ecenazz kaç haftalıktınız ben de düşük yaptım 8 haftalık geçmiş olsun kürtajsa eğer rahmin toparlanmasını bekleyin olur mu en azından dört beş ay bana herkes kürtaj sonrası hamilelik çok kolay oluyor dediler adetim bile düzene girmeden hamile kalmaya çalıştım bu defa dış gebelik oluştu şimdi onunla uğraşıyorum