Ariyaarya ilk 20 hafta çok sıkıntılıydı hiçbir şey giyemiyordum sonra düzeldi ben meyveyi aşırı severim o yüzden çok tüketiyorum birde mutlaka kahvaltıda yumurta yoğurt peynir falan yerim canım birde yedim bana değil çocuğa yarıyor çok şükür boyunda kilosu da haftasından önde gidiyor bakalım inşallah sağsalim doğarlar