A_S_K bende 15haftalıgım aynı şey bende de var 3 gündür sürekli idrara sıkışmıs gibi oluyorum sanki içerden vajene bi yumruk baskı yapıyo gibi diyorum acılmam mı oldu bebek mi düşüyo cok tedirginim acıkcası 2 gün sonra kontrole gidecem doktoruma anlatıcam sabah uyanınca d sol kasıgımda bi sertlik oluyo 😥😢