Alyamucize Sevim43 ben çok beğeniyorum kutay ismini arkadaşım koydu oğlunun adını ve ilk oğlunun adıda koray uyumuna bayılmıştım ilk duyduğumda
Derinaras Sevim43 ilkay mustafa daha uyumlu benimde kayınpederimin ismi ilkay eşim oğlum olursa ilkay koyucam diyo 🙄
Derinaras Sevim43 olsun ne güzel düsünmüssün iste benim babamın ismide dinçer eşim iki isim koycam hem kendi babam hem seninki diyo ama ikisi birbirine uyumsuz😬
Sevdaliza Kutay güzel bence İlkay kaynanamın ismi 😂😂 hemen İlkay görünce yazayım dedim boşver ilkayı Kutay çık havalı
Derinaras Sevim43 ne alakaysa yemin ettim ben koyucam diye diyo bence yalan ben karısmıyım diye öyle diyo cünkü babasına asırı düskün😅🙈
Mkclskn Sevim43 Sevim43 Bence Kutay koyun ikinciyi düşünürseniz kız yada erkek farketmez İlkay unisex bi isim her halükarda koyabilirsiniz