Edapkdmr düşük bazen sancısız da olabiliyor ama doktorun da dediği gibi düşük kanaması biraz daha pıhtılı ve daha kırmızı ve çok fazla kan bu kanama değil lekelenme yerleşme lekelenmesi olması çok muhtemel içini ferah tut ve ağrın sancın vajinanda ağrı batma tuvaletini yaprken ağrı olmadığı sürece telaşa kapılma hastaneye gitmene gerek yok ama eğer denilen gibi çoğalır ve kırmızılaşırsa mutlaka git