Sabia Selam kızlar buğün çatı muayenesi oldum ve doktorum mümkün deil normal yapamazsın dedi aşırı basık dedi🤦🏻♀️Resmen yıkıldım elim ayağım titredi. Aylardır yürüyüş yaptım, pilates topuyla eğzersiz yaptım. Ama ne yaparsam yapım bebeğim çıkamazmış çıksada ikimizde parçalanırmışız😯kısmet böyleymiş napalım yavrumu sağlıkla kucağıma alayım da🤱🏻🙏🏻Bu Perşembe’ye de gün verdi,daha önce sezeryan olan anneler, genel anlamda sezeryan öneriniz var mı?önce ve sonrası için??
Sabia Atmy bilemedim ki canım ama eşim de ilişki esnasında afedersin hissediyordu evlendiğimizden beri dar felan diyodu oysa daha önce 4.buçuk aylık ölü bebek Doğum yaptım çok zorlukla😞ama 1.buçuk yıldır hep aynı
Nisanbebegi Allah yardımcın olsun .bende 38 +3oldum su an itibariyle .pazartesi çatı kontrolüm var.eger uygun değilse bnde cuma ya gün alacagım 19 nisan 🙏🏼
Sabia Nisanbebegi saol canım bende 38+2 yim işte. Bebeğimi tehlike ye atamam doktoruma güveniyorum napım kısmet böyleymiş