Duuyguum bende hep beyaz camasır giyiyorum hemen farkediyim diye ama kac gündür akıntı bile yok cok arada oda azıcık geliyodu ben onu hissetmiyodum bile biraz önce otururken göğüslerim cok fena sızladı sonra gecti ama hemen kısa sürdü arkadan bi ıslaklık geldi kostum baktım yok akıntı gelmis seffaf sonra hafif bi karın ağrısı oldu tuvaletim gelmis gibi gecti simdilik bisey yok asıl adet günüm yarın yani takvimde baslamak üzere yazıyo yarın olmazsam şüphelerim yarı yarıya doğru cıkıcak😊 evet ya gelcekmi gelmiycekmi acaba bugün olurmuyum diye düsünüyorum bende cünkü bir gün kalmıstı dedim bugünde gelebilir yani ha bugün ha yarın ama gününü beklemiyosa eğer hamilelik olasılığına daha yüksek bakıcamki eğer bu hava değişimlerinden falan kaynaklı gecikme yasamıyosam ya bi yandan umutluyum diyorum gecen sefer bitek hapla hamile kaldım bu sefer iğnede oldum değerlendirdim soğuk duş bel altına yastık sabaha kadar bekleme keçi boynuzu özü hepsini denedik bu sefer