Derinaras inşallah canım sağol seninde inşallah vardır sağlıcakla kucağına alırısın, iğneyi vurulduğum günden beri elimi karnıma koyup inşallah olucak annecim sağlıkla gel diye konuşup kendimi motive ediyordum olmazsa çok üzülücektim ama yinede olsun 8 ay zaten acabalarla yaşadım adet düzensizliği olunca insan hep acaba varmı diyo çok şükür oldu klomen+iğne oldum eşime keçiboynuzu kürü yaptım doktor 2 günde bir ilişki dedi ben hergün yaptım 1 hafta boyunca, ve meryem suresi okudum hergün 1 tane şükürler olsun rabbim nasip etti inşallah sağlıkla kucağımıza da alırız