Ikimelekannesi Hayırlı geceler kızlar nette sürekli karşıma çıkıyor sinoz ve biolog leke kremi gerçekten işe yarıyor mu acaba kullanan var mı aramızda yüZümde sivilce izi kaldı baya 😔
Dryya Hiiç biri bir işe yaramıyor leke zaten ciddi bir problem öyle dandik markalar hiç işe yaramaz para tuzağı hepsi