Fatma44 Bayanlar 30haftalik hamileyim.insallah kızım olacak ama isme karar veremiyorum sizce AYBÜKE mi yoksa BELİNAY mı?
Goncagl Fatma44 Aybüke☺ rabbim hayırlısıyla ağrısız sızısız kucağına almayı nasip etsin canım darısı bana inşallah