Ncydmr Kızlar 22+4 günlük hamileyim yarin ailemin yanına adanaya gideceğim de canım çok ciger istiyor gercekten gebelikte zararli mi?🤔🤔
Mkrrm Ncydmr benimde canım çok çekmişti ama doktorum izin vermedi sakatat olduğu için önermiyoruz 1 2 tane yiyebilirsin demişti canım istersen doktoruna bi danış
Minnosaile Ncydmr benim doktorum da kesinlikle yememelisin dedi ve yemiyorum. Yanlış hatırlamıyorsam çinko fazla var. Google da araştırılırsan detaylı Bilgi bulabilirsin canım
oglumvebenn Ncydmr aksine doktorum bana ciğer yememi önerdi kan yapması için, iyi piştikten sonra zararı neden olsun dedi☺️
Gg123 Ben çok yedim Allah'a şükür bişey olmadı duydugum şey sadece yerken bi yerine dokunma leke yapar derler ne kadar doğru bilmiyorum
Ncydmr Kızlar ya yenebilir ya da yenmez diyorlar genelde yarin pazar olduğu icin genelde doktoruma ulasamayabilirim napsam bilemedim inanin🤔
Elif7781 Ncydmr akşam yemeginde yedim ilk gebeliğimdede sürekli yemiştim hiç zararlı olduğunu duymadım hafta da bir kez muhakkak yerim
MammaB Ncydmr fazla A vitamini içerdiği için , özellikle Gebelikte zararlı olan bir forumunu içeriyormuş. Doktorlar yenilmesini önermezler. Ama çok canın istedikten sonra ayda 1 kez fazla yememek şartıyla yenebilirmiş
hunilimom Ncydmr yedim valla bişeyde olmadi abartmamak şartıyla yenebilir bence herşeyin fazlası zarar sonuçta
senasln Ncydmr Demir deposu o yüzden aşırıya kaçmak iyi değilmiş. Hergün yemedikten sonra bişey olmaz
Derin6565 Ncydmr bizdede ciğer yedirirler zorla güç kuvvet kan olur doğumdan sonra cabuk toplarsin diye bende hiç sevmiyorum hatta 2. Gebeligim 1. Lousaligimda hergun tavayla önüme koydular 40 gun
Minnosaile Derin6565 yanlış yapıyorlar korkutmak istemem ama doktorların da bir bildiği var ki hamilelik döneminde yemeyin diye ısrarla uyarıyorlar. 😔
ikinciprensimgeliyor Ncydmr ye bacim ye afiyet olsun bende adanaliyim😄 her hafta sonu yiyorum 10 sis🤣🤣 Allah korusun bebeklerimizi.ben fazla yedgim icin b12 tavan yapti azaltmak zirunda kaldm
Ayseegull Ncydmr tatlım benimde canım çok istiyordu ama gebelikte yemek doğum kusurlarına neden olur dediler doktoruma sordum sakin yeme dedi 🙄