Busimss ilk uc ay almiyoruz gebeleri malum riskli donemler bebegin anne rahmine tutunmasi gerekiyor.3 aydan sonra eger risk yok ise pilates basliyoruz.Karin buyudukce denge merkezi degisiyor gebeler one dogru egilmeler artiyor agirligi tasiyamadigindan yada one dogru egilmemek icin karni one cikariyorlar o sekilde yuruyorlar ve bu iki durumda bayanlarda sirt ve bel agrilarina sebebiyet veriyor...O nedenle daha cok sirt ve bel egzersizleri yaptiriyorum.Onlari eahatlatmaya yasam kalitelerini biraz artirmaya cabaliyoruz...Pilates ile daha cok nefes egzersizleri ve esneme egzersizleri yapiyoruz...Onlara yuruyus yapmalarini oneriyorum...Ve bunlari yapanda zaten kilo almiyor daha rahat gebelik donemi geciriyor ve daha rahat dogum yapiyor...