sedaykn Nisan annesi olarak sonunda doğum yaptım. Şuan 3 günlüğüz birbirimize alışmaya çalışıyoruz. Burada okuduğum hikayelerle normal doğum yapmaya cesaret ettim ve kendi anımı da sizlerle paylaşmak istedim belki birilerine cesaret verir. 10 Nisan sabahı bel ağrısıyla uyandım ve ağrılarımın 10 dakikada bir olduğunu farkettim. Doktorumu aradım kontrole çağırdı ve Doğumun başladığını ama açılmanın henüz 2 cm olduğunu bebeğin anca sabaha karşı doğacağını evde bekleyip 5 dakikada bire düşünce gelmemi söyledi. Saat 18. 00 gibi sancılarım 5 dakikada bire düşünce gittim doğumhanede ebe muayene etti ve açılman hala 2 cm boşuna burada bekleme evde dayanamayacak duruma gelince gel dedi dakikanın önemi yok o zamanı anlayacaksın ve yüzün böyle gülemeyecek dedi ☺️ Saat 23. 00 gibi dediği duruma geldim ve hastaneye gittim açılmam sadece 3 cm olmuş. Bu böyle nasıl geçecek diye düşünürken sancıyla baş etmeyi öğrendim. Dakikada bire düşmüştü her geldiğinde çömeldim ve derin nefes alıp verdim inanın bu çok rahatlatıyor. Sakın sancıyı yatakta çekmeye çalışmayın çok zor oluyor. Yer çekiminden yararlanın mutlaka. 10 cm açılma olunca ıkınma hissi gelmeye başladı. Beni en çok zorlayan buraydı. Çatala geçince artık her şey bana ve bebeğime kalmıştı. Ikınma kısmında size tavsiyem derin bir nefes alıp hiç kesmeden sonuna kadar ıkınmak ben kesik kesik ıkınmaya çalıştığım için Bebeğim ilk başlarda kolay ilerleyemedi ama sonradan farkedip var gücümle ıkındım zaten başı çıktıktan sonra vücudu hemencik geldi ve bebeğimi hemen göğsüme koydular. Kalp atışımı duyduğu için ağlamadı bile muaynesi için aldıklarında başladı ağlamaya 😍 Kısacası yapamam demeyin inanın zor oluyor ama değiyor benim epidural almayı düşündüğüm zaman da olmadı değil ama sabrettim açılmam olduğunu gördükçe moral olarak devam ettim ebeler de çok iyiydi çok güzel desteklediler. Umarım sizler de bebeğinizi hangi yolla olursa olsun sağlıkla kucağınıza alırsınız ☺️
Mutlulukgeldi sedaykn cok güzel ya valla bende 31 haftalık hamileyim canm böyle güzel dogum hikayeleri duyunca cook mutlu oluyorum inşallh bende sağ salim kucağıma alırım kızımı rabbim anmalı babalı büyütsün 😍🤗
anapanda12 sedaykn Rabbim analı babalı sağlıklı huzurlu büyütmek nasip etsin inşaAllah🤲 Duaların kabul olsun inşaAllah. Ben 39 değil 34 veya 36ya da razıyım. Şuan 24+5 deyim. Erken doğum riskim var. Dualarını eksik etme benim gibilerden. 🤗
Yigitalpinannesi sedaykn hayırlı olsun canim darisi geride kalan anne adaylarina insallah 🙏❣devlet hastanesindemi dogum yaptin ben devlette olucagı cok korkuyorum normal dogumdan.
Busranur38 sedaykn Nisan annesi olarak darısı bana inşallah 00.00 itibaren 40 haftalık olacaz bakalım biz ne zaman doguracaz 😂
sedaykn Yigitalpinannesi Özelde yaptım ama inanın o an doktordan çok ebeler önemli. Çünkü Doğum sürecin omlarla geçiyor. Doktoru sadece 10 dakika görüyorsun inşllah iyi ebeler karşına çıkar
hayatim Busranur38 bende bu sali 40 haftalik olcam son adet tarihime gorede 16 nisan dogumumun olmasi gerekmiyormuydu
Busranur38 hayatim valla 8 temmuz adetin günü işte ben yarın kırk haftalık olacak seni bilmiyorum ki .
senasln sedaykn kesik attılar mı? Ya da yırtılma oldu mu 😏🙄 ben zaten belli bi süre sürecek acılardan değil. Sonrasında bende etkisi olacak açılmalardan, genişlemelerden, dikişlerden korkuyorum 😔
sedaykn senasln Doktorum başında kesik attı yırtılma ihtimaline karşı. Çünkü beni biraz zorlayacak gibiydi. Ama 3 dikişim var. İnan sonrası çok zor değil yürüyerek çıktım hemen ayağa kalktım bir saat sonra tuvalete gittim bir sorun olmadı. Biraz şişlik vardı o da 2. Gün indi
Prettymom sedaykn inşallah canım Rabbim bize de hayırlı normalce doğurmayı nasip etsin❤️❤️ Hayırlı olsun sana da güzel yıllarınız olsun okuyunca cesaretlendim❤️☺️ Tşkleer
dryhrz Bizde 40 hafta olduk ☺️ Bizim kızdan tık yok 🤰🏽 Ama hissediyorum bu hafta gelecek sanki. Sağlıklı normal doğumlarımız olsun inşaAllah 🤗