Merve130112 Aşırı derecede ne yesem ağzımın içinde bi tabaka oluşuyor daha sonra nefes almakta zorlanıyormuşum gibi hissediyorum sizler neler yaşıyorsunuz neler yapıyorsunuz
Yusra17 Merve130112 bende 32+2 yim 31. Haftamda sumuksu bir kan gelmisti doktoruma gorundum hic bi sorun olmadigini soyledi az once yine bi kan pihtisi geldi ama ne yapsam bilemedim
angelrosee Bende 33 giricem benim de karnım aşağıdamı diye düşünüyorum göğüslerimle karnımın arasında bir karış var sizinde öylemi