YeniAmne ben normal doğum yaptım 3 yıl önce büyük ihtimalle 3 ay sonra da öyle olacak inşallah😊😊
Öncelikle yürüyüş ben her gün yürüdüm hatta suyum gelmeden 2 saat önce bile yürüyüşten gelmiştik eşimle sonra hareket . Mesela ben ev işlerini hep kendim hallettim onu kaldırmayım bunu tutmayım demedim .ama merdiven çıkmayı asla önermiyor doktorlar kalp atışını birden yükseltiyor. Onun dışında platese falan gitmedim ama çok şükür epüdralsiz normal doğum yaptım.