Ssraa doktoralar zaten ya devletten yada özelden geçmişler ben her anlamda memnunum hastaneden hemşirelerden heleki temizliğinden zaten bikere muayene olsaniz anlarsınız ben koruya gittim balgattaki bisuru para ana ama ayni devlet hastanesinde hemşireler adami yiyor ama hastanede Yenidoğan yogun bakim var dogumhane ve odaları gezdim icime sindi açıkcası kuzenimin eşi lokman hekimde doğum yapti doktoru gece gelmedi sabahi bekletti kiz yazik ziyan oldu o öyle olunca orayi direk eledim birde temizlik hijyen meselesi var