Mom72626 Tbaablyy23 canım bende 19+3 üm bugün inanılmaz karın kasık ağrısı var benimde karnım sert taş gibi.
Tarana Tbaablyy23 Rahim kasılmasındandır..Doktoruna söyle fİtil vericekdir.Fazla ağrı yoksa sorun yok...Ama ağrı da varsa mutlaka doktora danis.Ben evde hep bulunduruyorum fitil.
Gulhan12 Tbaablyy23 19+5 benim bu zamana kadar kasık ağrım olmazdı benimdr başladı, sertlik desen sabah bisi yok akşam oldum mu sertleşiyor 😓😓😓 cuma günü kntrlm var inşallah normaldir
Tbaablyy23 Mom72626 2gundr boyleyim belimde cok agrio simdi acile gidiom artik hic degilse kalp sesini dinlerim icim rahat eder dayanamiom zaten
Tbaablyy23 Mom72626 benmde aynn oyle 2gundr ozellkle tuvalete bile otramiom rasmen artik korktm geldim acile
Mom72626 Tbaablyy23 haberdar et bakalım neden oluyor böyle. Ben de böyleyim acaba rahim büyüyor diye mi bilemiyorum ki 🙄 sor yürüyordum akşam. Ilık duş alınca iyi oldu biraz
Zeynep7777777 Mom72626 bende 22+1 benimde karnımın bi tarafında kısa süreli sertlik oluyor siz kaç haftalıksınız
Tbaablyy23 Mom72626 akintinda artis var mi bana o yuzden olabilir defi akintmda artti cunku tahlil yapti sonuc bekliyorm
Tbaablyy23 Gulhan12 ins canim yaa insan korkuyo bsemi oldu die birde ilk gebelik tecrubesiz olunca insan daha bi panik oluyo
Mutluhamis Bendede aynısı oldu doktor magnezyum verdi muhtemelen aynı durum bu aylarda sıkca rastlanıyor
Tbaablyy23 Mutluhamis kendi doktormlada pazartesi randevm bakalm o ne diyecek belki o baslar bacaklarimdada cok agri oluyo benm buyuk ihtimal magnezyum eksikligidr
Gulhan12 Tbaablyy23 geçmiş olsun canım, benimde kntrlüm cuma günü, benimde kanım sert acaba bende mi enfeksiyon oldum 😓