Essssma37 içini rahat tut aynı hafta ve günümde bana da aynını dediler hatta gebeliğin sonlanabilir bile dendi ve akşama kadar kendimi yedim ve benm gece lekelenmem olmuştu onun üzerine de başka doktora gittim ve herşeyin normal olduğunu söyledi kalp atışlarına yavaş dendiğinde ultrosn görüntüsnde bende görmüştüm ve ertesi gün gayet iyi olduğunu da gördüm. O yüzden içini ferah tut ilk oluşum esnasında böyle olabileceğini bi kaç doktora sorark emin oldum ben. Şuan 24+4 günlüğüz.