Yaklaşık 1 aydır eşimin geceleri uyku öncesi ve uyku sırasında kriz gibi gelen öksürüğü var. Öksürmekten beyin damarları şişiyor nefesi kesiliyor adeta 😭 Dikkat ettim yatar pozisyondayken başlıyor ve nefes alıp verişinde zorlanıyor. Hatta bir gece o kadar kötü olduki acile gittik. Ciğerlerine röntgen cekildi,kan tahlili yapıldı.Sonuclarını beklerkende 2 saat kadar buhar ve solunum takviyesi yapıldı. Ama sonuclarımız temiz. Solunum yolunda enfeksiyonuda yok. Ama bir türlü geçmedi Verem Savaş a gittik tetkitlerinin daha titiz yapılması adına ordada sonuclar çok şükür temiz cıktı. Ben hergün odayı havalandırıyorum tozunu alıyorum. Gündüz hiçbişeyim yok eve gelince tutuyor bu öksürük diyo ☹ Evi yakıcam az kaldı. Gece yatmadan viksler sürüyor,pastil ve naneli şeker yiyor banamısın demiyor .Bazı geceler hiç uyuyamıyor ya da gecenin bi yarısı uykusu bölünüyor iş saatine kadar ayakta kalıyor. Haliyle bende uyumuyorum. Yanlış anlamayın ama insana bir süre sonra sinir geliyor NEDEN YA NEDEN diye bağırasım geliyo.
GöZden kaçırdıgımız bişey mi var? Yoksa öksürüğü sadece göğüs hastalıklarında aramakla yanlış mı yapıyoruz? Bu tarz sıkıntı yaşayan oldu mu yani tıbbi rahatsızlıgımızın teşhisi için ne yapmak lazım? Doktorlar mı yeterli yönlendirmeyi yapamadı bir sürü kuşku oluyor insanda. Konuya aşina olan varsa yardımcı olursa cok sevinirim 🌸