Mutlulugumm Bu soruyu sormak icin girdim siteye sagol sen yazmissin :))) bende kaynanandan geliuirum 34+3 um israrla sen 40 41de dogurcan karnin hic inmemis asagindiyo uyuz oluyorum😁😁
yagmurtpl Yani millet yorum yapmadan duramıyor, karnımız onlar diyince inmiyor, sadece bizi strese sokuyorlar 🙄 iyi haber ablamın karnı hic inmeden yeğenimi normal doğumla dünyaya getirdi, yani illeeee inmesi gerekmiyor günler önceden 🙊